Ahad, 26 Jun 2011

KEM belia 4b sungai rambai !!

kli pertama aku masok camp. yg bkan pengakap
x biasa ah
tpie nasib baek 
abg faiq,uzt.sofii,amir,apek and abg pe"e
pehhh....ary pertama..mmg penat giler
pasang kemah untuk orang len
mmg cb 
abg pe"e pulak ketua kat situ
abis dia kawal smua
haahhaha
tapie dia adalah ketua yg bgus
syabas..

MALAM 8.30PM-4.30am

8.39 kitaowang mulakan aktiviti
aktiviti pertama ialah taklimat
dan seterusnya sampai la aktiviti night tracking
SERAMMM BEB !!!

kowang nak thu apa kod untuk x sesat 

"KUBUR LAMA"?!

x kew seram nak ckp camtu dlm glap
aku cam biasa dah la rabun malam 
maen jalan jew
ahahahaha
owang power kata kan
.......

4.30am
.........tido !!!.......


sabtu :

tido dah lah kul 4.30 pastu bagun kul lima x kew nangtuk time tu
peh !!!!!
masa tenggahari tu kitaorang kenew denda ngn abg.pe"e
kenew cium.....cium

TANAH !!!!


ahahahahahaha...nie pengalaman ekskutif 
kan hahahahahah
aku kan masa tengah sembayang subur
tahhiat akhir aku ley tertidur time tu ngangtuk giler
ahahahahaha...

MALAM ...

aku ada persembahan silat ngn kawan aku
peh kata kau !!
pARANG berapik smpai Y.B HASSAN pon
TERKEJUT !!!
ahahahaahah

+++++good bye and see u for next month++++=

Tiada ulasan:

Catat Ulasan